
![]() |
angkat terangkat :)
Friday, May 20, 2011 | 5/20/2011 11:43:00 PM | 2 candie blossom
aen swifties ♥ baru hari nie terdetik nak post entry pasal adek angkat saya neyh tue pon lepas 2 bulan lebih declare adek n kakak angkat . we always *dinding ke dinding* kat mukebuku (translate ke english please) rite ? ptffftt . haha . keep our relation yaa ! :) live your life with fahmi happily okayyy ily adekk :) 11 / 03 / 2011 till end : ) lots of love ; MRS LAT (:
apekah ~
Wednesday, May 18, 2011 | 5/18/2011 11:16:00 AM | 2 candie blossom
sila hayati cerita di bawah ; . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . oke fine , tadi time tengah berangan depan cermin ( jangan amalkan selalu tabiat buruk neyh) . . MRS LAT tetiba rasa something yang mengganggu konsentrasi MRS LAT . . yehh , konsentrasi . . ulang sekali lagi . . K.O.N.S.E.N.T.R.A.S.I . . apekah ? MRS LAT : eyh , kw neyh . . sane lahh . . DIA : . . . . . MRS LAT : eyh , kw neyh kunk ! DIA : . . . . . MRS LAT : kw neyh . . ade gakk kena sepak ngn aq kunk ! DIA : . . . . IBU ; adek , cakap dengan sape tuhh ? kacau jekk . . tetiba naik kat kaki . . gRRrrr !! DIA: **mati** (akibat terpelanting terkena penangan jejeri halus MRS LAT ) oke , perasan ! . . . . . . . . . . p/s : jangan cakap dengan SOMETHING yang takde akal . . sumpah , sakit hati ! mrs lat ♥ mr pot ~
Friday, May 13, 2011 | 5/13/2011 01:39:00 PM | 2 candie blossom
tadi saya bangun tido . . saya tengok phone . . tapi , kosong . . takde ponn mesej awak . . call ? lagi lahh takde . . maybe , awak still nak diam kann diri . . macam yang abg saya nak . . dari bertengkar . . baik senyap kejap kann . . then , saya mandi mandi and siap siap nak kuar . . lepak lepak kat dataran . . saya ketawa pada dasarnyaa . . but , orang tak tahu dalam hati saya . . saya mengutuk certain couple neyh lam hati . . hakikatnya , saya cemburu . . awak , saya nak kita macam dulu . . saya suka kalau awak panggil saya gemok ataupun pendek . . saya tak kisah . . saya rindu awak panggil saya 'itik' . . huhuhu ~ awak , awak tahu tak . . saya rindu awak sangat sangat . . malam tue , saya pegi makan ramai ramai . . saya tengok phone lagi . . but , takde ponn mesej or call dari awak . . awak ada call . . saya tak angkat . . coz , saya ego awak . . saya benci . . act , saya rindu . . rindu sangat sangat awak . . awak , awak dengar tak nie . . saya rindu kat awak . . memang ada yang mesej saya . . but , semuanya . . tak sama macam awak . . awak , saya sunyi tanpa dengar lagu ringtone awak call tue . . lagu ' blow me a kiss' ): then , tgh bual bual dengan kawan kawan saya . . tetiba , awak datang depan mata saya . . terkejutnya saya , saya rasa macam nak peluk awak . . but , saya ego sangat sangat . . saya wat tak tahu jekk dengan awak . . awak ajak saya naik keta . . and , discuss pasal kita . . saya cakap kasar kasar dengan awak . . awak sabar jekk . . awak ingat kann saya pasal detik detik manis kita dulu . . sumpah , saya sedih awak . . saya menangis dalam hati . . hampir 3jam gakk kite cakap pasal hubungan kita . . awak datang BATU PAHAT malam malam . . and , tetiba muncul depan mata saya . . semuanya , sebab awak bace blog kita nie . . now , kita dahh oke . .TERIMA KASIH AWAK . . awak awak , pas nie . . tak mau gaduh gaduh lagi aww ~ saya penat lahh awak . . pas neyh , kita jangan gaduh g aww ~ kita gaduh pasal hal kecik jekk kann . . saya taw saya degil tapi saya comel kann ? **perasan** saya harap sangat pas neyh . . kita tak gadoh gadoh lagi . . awak awak , awak jangan lahh cemburu sangat . . saya sayang awak jekk aww . . swear , saya tak tipu . . awak , awak dah curi hati saya kann ? please , jangan hancurkan hati saya aww ~ kalau awak jahat jahat . . saya cakap kat mak saya nanti . . then , jangan sampai mak saya nyanyi lagu ' jahatnya kamu ' ! Berdating dan Bergaduh ~
Monday, May 9, 2011 | 5/09/2011 03:43:00 PM | 0 candie blossom
heyhye readers . . btw , MR POT and MRS LAT de prob sikit tadi . . and , lebih kurang same dengan situasi kat bawah nie . . kepada owner ; mintak izin pada owner untuk copy entry neyh yehh . . credit to ; mrs owner . . erm , lets read peeps (: . . . . . . . . . . . . Kelmarin, kita bahagia bersama kita bergurau senda kita bergelak ketawa.... kau kata aku yang kau sayang kau kata untuk aku 'i x berkira sayang' aku terlampau gembira kerana terasa sangat disayang..... Kelmarin, kita berdating lagi hubby kau kata 'dah lama x mcm ni baby' ye sayang aku nk mcm ni hari-hari.... ku imbau ke masa dulu kita memang x pernah sebulu tapi hari ni kita berdating sama mcm mula kenal dulu.... tapi kenapa sayang?? kenapa?? Semalam, kita bertengkar lagi kau bercakap dengan nada tinggi aku xnk kalah lalu ku lawan dengan meninggi diri... kau kata aku keras kepala aku kata ego kau tu pown sama tidak kah kita bodoh sebab lupa apa yang kita ada? Semalam, aku ungkit kisah yang lama aku ugut benda yang sama walaupun aku tahu kau x suka maaf sayang, aku hanya perempuan biasa.... aku mengaku aku emosi kau tahu aku x boleh bila kau tiada di sisi jerit, pekik, pukul, maki, caci, ini semua aku benci! jadi sayang....sampai bila harus begini?? Hari ini, Kau bangun tanpa melihat ke mata ku ku risau sayang hubungan kita akan dingin membeku ku hanya mahu kau tersenyum dan kata 'i love u' ..... 'baby keras macam batu' itu ucapmu ku telan ego ku, ku pujuk dirimu tapi sekarang siapa yang diam membisu dan menjadi batu? Hari ini, aku takut kau jadi mcm dulu aku takut kau pergi tanpa diriku aku takut kau curang lagi dengan mereka semua tu please b jangan biar benda tu berlaku, baby merayu tp percayalah wahai hubby baby dah cuba buang hati yang busuk ni, banyak kali tapi syaitan di hati ini x mahu keluar lagi bukan baby x percaya atau curiga tapi just nk berhati-hati tolonglah sayang... i nk u balik dengan muka happy i nk u tau i xnk gaduh macam ni lagi i nk balik, rehat dan pergi dating lagi i bukan nk jadi amir tapi i'm sorry . . . . . . . . . . . . . . . . . . . see , macam sedih kann . . huhu ); )':
| 5/09/2011 03:42:00 PM | 2 candie blossom
seringku bertanyakan dimanakah hatimu sayang kian lama ku simpan bersarang cinta dalam diam kita telah ditakdir bersama teman hidup di dunia malam siang kita jadi satu kerana engkau adalah milikku pegang tanganku seeratnya dunia ini berputar ligat mengapa harus ada sesal andainya tersungkur tetap bersama sampai bila harus ku pendam layan cinta dan perasaan dengan lafaz ku bisikkan .. oh .. satu….. wooooo.. kita telah ditakdir bersama kerana engkau adalah milikku kerana engkau adalah milikku pukul 3 pagi ~
Sunday, May 8, 2011 | 5/08/2011 08:18:00 AM | 2 candie blossom
pukul 3 pagi . . hehe >.< |