
![]() |
busy melampau ~
Saturday, July 16, 2011 | 7/16/2011 11:00:00 AM | 4 candie blossom
heyhye blogger . . sori lhaa yepp kerana kami berdua lame sudahh takk update blog . . busy melampau lahh . . see , dahh bgtahu awal awal kann . . bila mrs lat naik kolej and mr pot dahh keje . . kami mana ada mase cam sebelum sebelum neyh . . online jekk memanjang . . btw , untukk 2minggu neyh . . macam macam yang dahh kami lalui . . setiap hujung minggu . . berjalan jekk lahh taw nyee . . hehe ~ 3julai2o11 , kami g konvoi kart kulai . . balik hari jekk . . 1ojulai2o11 kami g mandi mandi kart tanjung balau jekk . . and , 15 n 16 kami g makan makan kart senibong jb . . then , gerak ke desaru . . sempena anniversary 2tahun 9bulan J pas neyh . . ntah bile lahh nak update lagi kann . . tunggu kami ade mase free lahh kann . . huhu ~ blogger blogger semua . . sorry yehh kami lama takk blogwalking :) p/s ; ada sape sape taw takk cne nakk sembuhkan demam ngan cepat ? coz , mrs lat tengah demam . . huhu ): 2 hari teruss ~
Wednesday, June 29, 2011 | 6/29/2011 08:16:00 AM | 21 candie blossom
heyhye readers . sorry bebanyak yehh . beberapa hari neyh kami berdua tak post pape . erm , mr pot cuti 2 hari . memang berjalan sakan jekk lahh kann . hehe J yela , minggu pan mrs lat dahh pegi belajar . memang hujung minggu jekk lahh baru kami jumpa . itu pun kalau mr pot pat cuti . semalam , kami berdua pegi JAKEL kart jb . sesaje usha usha baju untukk raye nanti . engat kann nakk pakai wne turquoise . but , bila dahh sampai sane . terus rambang mata ( itu mrs lat jekk lahh ) hehe J lepas tuhh . kami g makan western kart bandar baru uda (bbu) . and , pusing pusing jb . baru lekk . aktiviti hari nie pulakk ? mrs lat g antar makcik mrs lat g skol . adek sdare mrs lat pegi ambik report card . mr pot ponn g skol yang same gakk . antar mama ambik report card adekk . tgh hari baru kiteorg pegi jalan jalan dekat sini . then , lek umah . petang , g tengok movie TRANSFORMER kart TGV JUSCO TEBRAU . dinner KFC . then , li makanan untukk ibu mrs lat . jalan jalan . then , lekk . btw , 2hari yang menyeronokkan bagi kami . seriously , cam nak selalu cam neyh . but , mane ley . masing masing dahh ade komitmen kann . hah , taw takk . pagi tadi mrs lat g breakfast . then , berangan ntah pape . sampai roti canai ley jatuh ke bawah . malu weyhh ~ haha . gajah biru sayang gajah telinga besar J bawang sayang jagung J tema : baju putih untukk hari ini n semalam :)
gurauan semata mata ~
Sunday, June 26, 2011 | 6/26/2011 12:11:00 PM | 34 candie blossom
di kala kegilaan kami melanda . kami berdua suka mesej something yang agak gila gila . pada orang lain mungkin nampak ntah pape . tapi , pada kami . ianya gurauan di kala bengong , mereng , sengal melanda yehh . oke , lets start J watak-watak jagung , gajah biru : mr pot bawang , gajah telinga besar : mrs lat mr pot ; bawang da mkn ? mrs lat ; da td . kann g baser . dodol betol jagung neyh . mr pot ; haah ek . lupe la . bnyk sgt mkn aym la ni . haha ~ mrs lat ;bukan . byk sgtt mkn gajah lam air r neyh . haha ~ mr pot ; aik , gajah plx . kan besar gajah 2 . cm syg . haha ~ mrs lat ; b r gajah . gajah wne biru . haha ~ mr pot ; syg gajah telinga besar 2 . haha ~ mrs lat ; x pe lahh ade telinga besar . x pekak . dr gajah biru .ade mulut . but , bisu . ape ponn xley . haha ~ mr pot ;mengong ~ jahat r syg nie . mrs lat ; kalah lg . haha ~ mr pot ; mengong x3 ! mrs lat ; gajah kalah . gajah kalah . gajah kalah . hahahaha (ketawa jahat) mr pot ; hmm ( tnduk pale rase malu) mrs lat ;jalan laju laju (tanda kemenangan berpihak kpd sy) mr pot ; mengong ~ tngu jek t k . mrs lat ; x takot . x takot . x takot . mr pot ; weeekk ~ mrs lat ; bdo telor . mr pot ; syg . b masuk keje lu ae . t pape msj k . tke care . loveyousyg . muuahxx ! mrs lat ; oke gemok . loveyoumorejagung . bye . takecaretoo . hah , mesti tertanya tanya kann napa dengan bawang n jagung tuhh . btw , kami berdua terpengaruh dengan game zombie vs plants tuhh . hehe ~ yang gajah tuhh pulakk . baru pat gelaran tadi . kalau korang lahh kann . ade takk wat mesej gila gila cam kami . meh lahh share . sharing is caring kann :) awak tanya saya jawap lhaa ~
Thursday, June 23, 2011 | 6/23/2011 02:00:00 PM | 26 candie blossom
sila baca dengan riak bangga jawapan mrs lat tuhh . syg syg . . pas nie kite ley ubah wt kite makin happy x ? pas nie syg happy kn hati b x ? pas nie ley blaja sesame x ? pas nie syg nk tinggalkn b x ? pas nie syg nk buang kisah silam kite x ? pas nie syg nk bina hidup baru dgn b x ? pas nie nk buang perasaan yg buruk tu x ? pas nie ley kite lebeh memahami dgn ape yg b n syg wt x ? pas nie segalanya akan bubah x ? mrs lat says : b b . . pas nie mesti kite ley happy dari sebelum sebelum neyh macam kita baru pas spm lu . of coz b . i’ll try . anything 4 u lahh . blaja sesame ? itu tak sure lagi lahh b . bidang kita berbeza kann . tinggalkan b ? semestinya tidak . pegang kata kata org b <3 insyaallah , org akan buang semua tuhh jauh jauh . semestinya nakk . org tak nak piker hal kita yang lepas lepas tuhh . ye , org buang perasaan tuhh . kita try untuk memahami semula oke ? konon cam baru kenal (ayat b) segalanya akan bubah . tapi , bukan perasaan kita oke ? thanks for reading guys :)
blog kami berat tak ?
Wednesday, June 22, 2011 | 6/22/2011 10:40:00 AM | 41 candie blossom
heyhye readers . btw , hari nie mrs lat yang post . erm , post kali nie . mrs lat nak tanya lahh pendapat awak awak semua tentang blog perkongsian antara mr pot and mrs lat neyh . btw , ade seorang blogger neyh mengadu kart mrs lat . di mana beliau susah nak tinggal kann jejak kat sini . kerana , blog mrs lat berat and lambat untuk loading . betul ke ? bukan apa . mrs lat rasa macam banyak widget widget yang tak perlu . mrs lat dah delete dengan jaya n riang gembiranya . mintak maaf widget . saya terpaksa delete awak . haha ~ so , mintak sangat sangat korang ley bagi kerjasama yehh . terima kasih J
permulaan mr. pot berkerja ~
Tuesday, June 21, 2011 | 6/21/2011 09:10:00 AM | 1 candie blossom
hye hye . . nie mr pot yg post . . hehe ~ hmm hari nie , hari pertama mr pot kerja . . oke larh . . not bad this work . . asal kn kerja yg halal kn . . x kesah larh kerje ape pon . . huhu ~ hari permulaan mmg cm saket cket r ann . . dorg soh wt nie laa . . soh wt tu laa . . oke . . tape . . mr pot layan kan . . walaupown , penat cket . . kaki jgn ckp r ann . . cm nk tercabut . . 6 jam keje x duduk duduk . . waaallaaaweeeiii ! penat ooo . . haha ~ but , tape . . mr pot sabar n terus kn brsabae oke . . tiap mase tgk jam . . x sabar nk pulang . . rest ann kaki . . haha ~ tgh keje uh , mr pot ade msg mrs lat time nyular g smoke jp . . "syg . . ni b ngular jp . . g smoke . . haha ~ bpak r penat gyle seyh . . lau mak r penat xtau r cm nerw . . adoyy ~ kaki lenguh gyle . . huhu ~ b xtau g balek koll bape . . t pape b gtau syg k . . loveyou . . dont noty noty . . muahhxx ! <3" n mrs lat pon reply . . "oke b . . padan muke . . gatal sgtt g keje situ sape suruh . . nk tgk tahan sampai bile . . haha~" oke fine . . mrs lat mencabar mr pot . . kite tgk ae t . . haha ~ syg . . dimana b berada . . dimana b kerja . . ape yg b buat . . b tetap ingat . . yg b ade syg . . b tetap milik syg . . usah risau oke syg . . b still ingat . . setia pada yg satu . . loveyou larh syg . . muahhx <3 ! keje untuk cari duit . . so , kena larh berkerja . . keje untuk idop . . bukan idop untuk berkerje . . hehe ~ Labels: mr pot |