
![]() |
anniversary 3 years ~
Saturday, October 15, 2011 | 10/15/2011 01:17:00 PM | 2 candie blossom
salam semua . . salam 1 malaysia . . korg oke ae sume . . nie mr pot yg post . . saje jekk . . da lame mr pot x post at blogg nie . . eRm . . actually , hari nie hari ulang tahun hubungan kami (mrpot&mrslat) . . yg ke-3 . . alhamdulillah . . sepanjang hubungan kami nie . . kami dpat tempuhi dugaan n halangan sesame . . susah senang sesame . . ape ape pon sesame . . thx mrs lat . . ily ! hehe ~ for mrs lat ; syg . . sepanjang 3 tahung kite bersame . . bnyk perkara n pengajaran b dpt dari syg . . x kira laa same ade yg baek or buruk . . b terima suma nya dgn hati yg terbuka . . tanpa syg . . xtau r b ni kemana . . syg bnyk mengajar b erti 'setia' . . jika kite setia mmg bahgia hubungan kite knn . . pas ni syg . . b nk kite lagi better dari skrg nie . . yg b nk dlm hubungan kite ni ; -kehormatan -perhargaan -kasih sayang -kesetiaan -kesefahaman -cinta -kerinduan dan mcm mcm lagi laa . . yg sewaktu dgn nye . . hope sume uhh ade dlm diri kite k syg . . syg insan terakhir yg b nk cinta . . skrg nie b ade bz sket . . b keje n stdy . . sory sgtt if x pat layan syg k . . hope syg dpt phm . . sory gax k law x pat tunai knn perw yg syg mntk at b uhh . . then , b mintak maap k law selama kite kenal nie , b bnyk wt salah n meyakiti syg k . . halalkan mkn minum b ae syg . . dalam hati hanya ade syg sorg jekk . . b sggt perlukan syg . . syg jgn tinggalkan b ae . . pomish ? syg ! ILOVEYOU ! IMISSYOU ! INEEDYOU ! IKISSYOU ! MMUAHXX ! <3 ~farralepz_forever~ thx ! Labels: mr pot berjalan jalan plus dating dating :)
Saturday, October 8, 2011 | 10/08/2011 12:59:00 PM | 0 candie blossom
salam satu malaysia blogger blogger semua . . mesty maken bosan kann . . setiap kali blogwalking kart blog kami . .
takde ponn entry baru . . erm , takde pape yang menarik lahh kami nak cerita . . btw , minggu lepas . . kami pegi jalan jalan . . pusing sane , pusing sini . . snap pix kart situ . . snap pix kart sane . . nakk tengok ? hah , jap . . . . . . . . . . . . . . tengok sendiri . . hehe :) bubye all . . psssttt , minggu pan (16 okt) anniversary kami . . tunggu entry dari kami yehh . . xoxo ; faralepz :) riang raya aidilfitri :)
Friday, September 9, 2011 | 9/09/2011 01:44:00 AM | 0 candie blossom
salam blogger . . nmpaknyee blog kami kembali berhabuk kann ? sory yehh . . busy tersangat sangat lahh . . al maklum lahh . . raya raya neyh kann . . busy nakk naik kolej , busy keje , busy nakk beraya lagi . . macam macam lahh . . aisyhh ~ erm , semalam kecoh kart muka buku (facebook) . . topup naik harga . . hah , acane neyh ? memang pikir panjang lahh kan pas neyh . . nak topup topup neyh . . huhu ~~
hah , tengok tuhh . . 6% taw . . bukan sikit . . topup 5 hengget pon . . dahh kena tambah 30sen . . pas neyh , mesty rindu nakk topup 3 . . yela , time sesak sesak . . mane mampu nakk topup 5 . . haha ~~ oke , lupe ann jap pasal topup tadi . . sambung pasal raya pulakk . . erm , hampir 2minggu raya berlalu neyh . . macam mana raya korang ? mesty best kann . . even , mr pot n mrs lat da 2o taon . . kami still pat wet raye lagi aww ~~ jeles takk ? haha ~~ isnin neyh mrs lat dahh naek kolej . . mr pot pulakk . . raya ke 2 lagi dahh naek keje . . erm , kembali lahh pada asal kann . . x pat dating tiap tiap hari lagi . . huhu ~~ oke lahh . . membebel banyak ponn . . bukan ade sape bace . . tatap lahh wajah kami berdua yang ntah pape neyh . . 'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI' . . dari kami berdua . . mohon maaf if ada salah n silap . . 0-o lahh yehh . . salam :) short filem raya . . sedih )':
Friday, August 26, 2011 | 8/26/2011 11:23:00 AM | 7 candie blossom
salam blogger . . sory sesangat yehh , kami dahh lame x update . . sangat lahh busy . . btw , hari nie mrs lat berkesempatan update blog . . yela , dahh start cuti kann . . hehe :) kalau takk , memang busy jekk lahh memanjang . . mr pot lagi lahh busy ngan keje dia tuhh . . aisyhh ~ erm , dahh tengok takk video kart atas nie ? sumpah , sedey kann . . nakk meleleh kott air mata tyme mrs lat tengok video neyh . . sedey sangat sangat . . seorang ibu tuhh . . sanggup berkorban ape jekk untukk tunaikann permintaan anak dia kann ? but , anak dia ? pehhh , cam hampehh . . makk dia just mintakk almari baru jekk . . tuhh ponn dy nakk mengeluh . . but , berdasarkan video kart atas neyh . . mrs lat rase lahh kann . . memang kebanyakkan anak anak zaman sekarang macam tuhhh . . mrs lat takk cakap lahh mrs lat bagus kann . . but , mintak dijauhkann lahh . . mrs lat takk nakk wat ibu mrs lat cam tuhh . . huhu ~~
blog berhabuk = busy ~
Sunday, August 14, 2011 | 8/14/2011 01:55:00 AM | 0 candie blossom
salam blogger . . nmpaknyee blog kami kembali berhabuk kann ? sory yehh . . busy tersangat sangat lahh . . sampai nakk post and blogwalking ponn x sempat . . alhamdulillah , puase kali nie . . berjalan seperti biase . . tiade pape kesulitan ponn . . and , dahh beberapa kali gakk kami berdua berbuke bersame . . semalam kami berdua berbuka puase bershame family mrs lat . . erm , kami pergi sopink mopink kart JUSCO TEBRAU . . then , berbuke sekali kart sane . . agak ramai gakk orang walaupon lagi 2minggu nak raye . . kami berdua dahh merasakan suasana raya . . mane taknyee , kebanyakk kann kedai kedai pasang lagu raye :) aisyhh ~ x sabar pulakk rasenyee nak raye . . oke lahh . . gtg , len mase . . kami update lagi yehh . . lastly , sila lihat lihat . . pitchie mitchie kami di bawah neyh . . hehe :D bubye :) happy ramadhan blogger :)
Sunday, July 31, 2011 | 7/31/2011 11:51:00 AM | 0 candie blossom
heyhye blogger n bloggie . . selamat berpuase kami berdua ucapkan *tetiba oke , lepas beberapa lama kami takk update . . hari nie baru lahh berkesempatan and pat meluangkann mase bersame blog kami nie . . puhhhhhh ~ berhabuk betol *oke fine , tipu . . sempena menyambut kedatangan ramadhan nie . . bermacam macam kami plan . . padahal , puasa pon lom . . haha ~ -muke penat jalan sehari suntuk- (sory , gambar agak blur) -cupcake biru tuhh untukk mrs lat n merah 4 mr pot- semalam , kami berdua menghabiskan mase berjalan and mencuci mata sekitar jb . . kuar umah lebih kurang pukul 2pm and balik kol 2am . . eyh eyh , mengalahkan macam shift pulakk kalau keje . . hehe J oke , malas nak bebel panjang panjang . . lastly , kami berdua ucapkan . . ‘SELAMAT BERPUASA’
|