
![]() |
ily
Thursday, July 26, 2012 | 7/26/2012 11:38:00 AM | 0 candie blossom
You can take my heart for a walk on the beach You can take my heart for a little trip You can take my heart very close to your heart You can take my heart forever if you like But not every heart belongs to any other You and I You and I are meant to be I'm the one for you, You're the one for me You love me as much as I do When you look at me and we're skin to skin I want you so Please come in And you love me more and more And my love grows up with you And you kiss me more and more And I kiss you, too And I kiss you, too If I take your heart, I will cherish it every day If I take your heart, I will heal these old wounds If I take your heart, it's to make it happy If I take your heart, it's forever close to mine But not every heart belongs to any other You and I You and I are meant to be I'm the one for you, You're the one for me You love me as much as I do When you look at me and we're skin to skin I want you so Please come in And you love me more and more And my love grows up with you And you kiss me more and more And I kiss you, too And I kiss you, too I don't care, I don't care If I'm again carried away If you swear, if you swear To give me your heart in return To give me your heart in return I don't care, I don't care If I'm again carried away If you swear, if you swear To give me your heart in return To give me your heart in return : lagu neyhh untukk awak , biyy . . ily <3 Labels: mrs lat kena terkena ! ! !
Wednesday, July 25, 2012 | 7/25/2012 12:55:00 AM | 0 candie blossom
salam dokk . . nie nk luah kan perasaan nie . . bengang toll aku hari nie (smalam) . . cite nye cm nie . . time jumaat lepas aku tolong laa org production wt keje . . tu pon sbab boss aku soh . . tolong kejap je kot . . then , ade 1 barang nie . . aku ada wt salah . . adoii ! nk bgtau leader . . takot kena marah . . so , aku wt 'dunk' jekk laa . . wt wt cm x salah . . sekali , bile ade checking product . . aku terkena ! perhh !! kena gax aku rh nie . . huhu ~ so , dia x marah , just ckp , lau ade wt salah . . jangan simpan simpan . . bgtau je terus . . t dia betul kan . . so , aku da dapat pengajaran hari nie . . huhu ~ penat sungguh rase nye hari nie . . memperbetolkan kesilapan lepas . . hmmm ~.~ Labels: mr pot H.A.C.K.S ~.~
Sunday, July 22, 2012 | 7/22/2012 09:01:00 PM | 0 candie blossom
hanya aku cinta kau sorang ! tiada org lain dalam hati ku ini . . kau segalanya bagi ku . . segala keinginan kau , aku hampir tunaikan . . untuk kau , untuk hubungan nie . . selama kite bersama , bape ramai `cucuk' kite dari belakang . . kite bersabar . . aku hargai segala jasa baik kau terhadap aku . . walaupon aku ni x sempurna dimata kau . . aku akan wt terbaik untuk kau . . ape yg aku cakap ann . . akan tunaikan . . hanya tungu waktu n masa saja . . pape pon , sejujur hati ku berkata . . aku x mahu kehilangan kau . . aku mahu habes kan hayat aku bersama kau . . `janji aku tidak ku dusta , janji aku akan ku kota ' always miss\love you farrah nadia ! forever ! ~. . muahhxx ~ Labels: mr pot over time ~
Tuesday, July 17, 2012 | 7/17/2012 08:40:00 PM | 0 candie blossom
fuhhh ~ semalam 1st time nye mr pot over time . . bkn nk ape pon . . sebab keje very very banyak laa . . so , boss soh laa over time . . mr pot terpakse laa over time . . tape tape . . lau bergaji tak pe . . t raya ley spender renoma . . haha ~ kepade korg n korg . . korg lau ley over time . . korg wt laa . . muda muda nie la cari wet . . t da tua dok umah je haha ~ oppssss !!! marah mrs lat. . weeekk ~ k chaw ~ p/s; mrs lat , sory semalam xpat kuar nan awak . . t lau kite free kite kuar bersama bermesra oke ? <3 muahhx ! Labels: mr pot mornink ~
Saturday, July 14, 2012 | 7/14/2012 03:46:00 PM | 0 candie blossom
pssst , I LOVE YOU biyy ! Labels: mrs lat cara mudah untuk tido awal ~
Thursday, July 12, 2012 | 7/12/2012 08:12:00 PM | 0 candie blossom
salam 1 malaysia ~ amacam hri ni ? sihat ? hmm , x lama lgi da nk puasa ann ? mr pot ucapkan `Selamat Menyambut Bulan Ramadhan' hehe ~ kembali pada tajuk di atas. . kekadang korg rase susah x nk tido . . tipu la knn lau xde ? nie kite kongsi kongsi sket care carenye k. . 1 -- elakkan minum minuman yg berkafein. ia membuatkan korg rase segar n x ngantok. sbab meransgang otak dan sistem saraf dalam tubuh badan anda. 2 -- jangan suka berkhayal or merenung jauh or memikirkan masalah ketika sedang baring di atas katil korg. sbab t otak korg x berhenti berfikir semasa korg baring di atas katil. kurangkan berfikir dan cari lah perkara besh semasa di atas katil korg. 3 -- jadikan malam anda waktu utk beristirehat bersama org tersayang. jgn terlalu memikirkan sgt masalah kerja. 4 -- elakkan tidur selepas waktu asar dan margib. waktu ini anda perlu aktif. jika tidak tenaga dalam badan anda dibawa ke otak dan menyukarkan anda utk tido malam. 5 -- pastikan anda mandi sepuas puasnya. kesegaran tubuh badan korg dapat membantu utk tido lena diwaktu malam. 6 -- membaca ayat al-quran n berzikir juga membantu korg utk berhenti berfikir dan tenangkan jiwa korg yg sedang berkelocak tu. baca lah 4 qull , selawat , n mengucap. insyallah berkesan. renung-renungkan dan selamat beramal. bye ~ p/s; mrs lat , sorry ae. mlm tadi mr pot tetydo. lupa nk gtau. bebangun je da pagi. sorry ae syg. t kite belanje awak coklat ae. menggemukkan lagi badan awak tu. hehe ~ >.@ <3 >.< Labels: mr pot |