
![]() |
sangatt comel ~
Friday, May 6, 2011 | 5/06/2011 10:59:00 AM | 4 candie blossom
heyhye peeps . . saje nakk gebang neyh . . tadi saje lahh blogwalking . . and and . . terjah blog housemate saya merangkap roommate saya . . name dy shyira khaidir (sila click) . . then . . terbace al kisah kart bawah neyh . . . . . . . . . . . . . . . . ini dia anak -anak saya : dorang ini semua panggil saya MAK . tak tahu lah kenapa . tapi yang penting bila dorang sampai depan pintu uh , mula lah , suara si biri -biri mula kedengaran . " mak , mak " then that . suara cik maskulin pulak . "mak , mak " dua orang ini dah macam nak apa tah , macam nak susu pun ada. haiyaa! suara cik jebeng pulak tak kedengaran sebab dia ANAK tiri . so korang faham tak ikatan anak tiri uh macam mana kan . senyap jer rumah , bila si biri-biri tak ada dekat rumah . memang senyap lah . tak banyak cakap . bak kata orang dulu -dulu . mungkin si biri-biri ini sumber pemancar cahaya kebahagian lah . huhuu dan memang pelik kalau biri -biri ada dekat dalam rumah tapi dia senyap jer. hai , macam tak lama lah uh kalau dia diam . ( opps! gurau je oke ) saya dah ingat dah ! anak saya yang first kunun -kunun nya si jebeng . second cik maskulin . lastly mestilah si biri -biri uh . tertiba jer jadi macam ini . saya tak nak expose kan gambar "ANAK -ANAK " saya ini . haha. sebab nanti jadi kontrovesi pulak . nampak tak sangat perasan. dinding nota : budak rumah sewa saya ini memang cumel semua nya , mereka panggil saya mak . korang ade? :P see . . sangat comel kann . . masing masing ade name panggilan . . hehe ~ rumah kteorang agak besar . . but . . tak suke lahh menyewa ramai ramai . . **riak** 4orang cukop lahh . . dulu 5 . . but , beliau ade masalah sikit . . so , beliau extend sem . . huhu ~ nakk tengok wajah wajah mereka tak ? jap yehh . . . . . . . . . . . . . . . comel tak kami kami neyh ? comel kann ? **perasan** meet my sayangs (:
Wednesday, May 4, 2011 | 5/04/2011 11:26:00 AM | 2 candie blossom
heyhye readers . . btw , sorry lahh yehh . . dahh beberapa hari tak update . . bukan apa . . takde idea lahh . . (padahal , cakap lahh kw sibok g ngedate budakk ! ) ala , lek sehari jekk . . nie sekarang dah kat umah sendiri . . ohh , umahku syurgaku . . nak pegi kolej . . nak join lahh ENHANCEMENT CLASS . . but , dahh siap siap semua . . perasaan ingin tido membuak buak . . melebihi perasaan ingin pergi kelas . . so , nak tahu ape yang jadik ? . . . . . . . . . . . . . . . . . tidur lahh . . ape lagi . . hahhaha ~ *ketawa puas* . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . MRS LAT beli 12 coz . . 6 untokk MR POT and 6 lagi untokk family MRS LAT . . lam kol 1535 . . MR POT ponn lekk segamat semula . . and MRS LAT lek umah sewa . . . . . . . . . . . . . . . hah . . tengok tuhh . . budak lapar tengah tengah malam g carik donut . . p/s ; baby , I LOVE YOU ! 1st time join contest ~
Sunday, May 1, 2011 | 5/01/2011 10:56:00 AM | 6 candie blossom
heyhye peeps . . tadik sajehh lahh blogwalking . . almaklum ahh . . tengah banyak masa terluang neyh kann . . then . . kami berdua cam tertarik nakk join contest lahh . . yela , sebelum neyh . . ramai gax followers kami . . yang ajak join contest . . but , bukan tak berminat . . cam tak confident jekk nakk join . . **gedik bukan** oke lahh . . x nak merepek panjang panjang . . kami join contest KAK FIEYZA . . kart bawah neyh . . banner untuk contest yang kami join . . . . . . . . . . . . . . . . . . . hmm . . neyh pulakk syarat syarat nya . . 1. Follow Blog Fyza.. 2. Letak Banner kat atas ni dalam post entry..link kan terus pada blog fyza.. 3. Tak payah letak banner ni kat sidebar, lagi senang kan =) 4. Terbuka pada semua, tapi fyza galakkan student la..yang dah bekerja, kalau nak masuk, TAK DE HAL la kan..lagi ramai lagi meriah >.< 5. Gambar sekeping jek hikhik..tembak kalau letak lebey tehee~ 6. Gambar uolss sorang je..gambar reramai takmo, nanti fyza tak kenal heee =) 7. Tag-menge-tag pulak, uolss Tag 4 orang Blogger yang lain lastly , untukk contest neyh . . kami berdua . . pertaruh kan pix neyh . . hehe >.< . . . . . jeng jeng jeng . . . . . . . . . 3 . . . . . . . . 2 . . . . . . . . 1 . . . . . . . . tadaaaaaaaa !!!!!! ~ ala . . pix nak yek yek keladi ann . . haha >.< nak tag kart (: |