
![]() |
kisah BF tak guna !
Wednesday, June 1, 2011 | 6/01/2011 01:22:00 PM | 9 candie blossom
KISAH PERBUALAN TELEPON BF TAK GUNA hello sayang . kenapa sayang tak nak angkat tepon bila abg call handset sayang tadi . janganlah sayang merajuk lelama sangat . betol , abg tersangatlah rindu kat sayang . walaupun muka abg ni agak macho dan comel . janganlah sayang jeles kat abg kalau2 ada awek lain yang asyik pandang2 dan senyum2 kat abg masa kita gi dating . biasa la tuh . apa , tak muat ? kan sayang dah test cincin tu masa kat kedai emas apek tu tadi . apesal la tak muat pulak . janganlah sayang risau . duit cincin yang sayang bayarkan tadi . esok2 abg bayarla balik kat sayang . sayang pun sedia maklum . abg bukannya takde duit . tapi duit tu abg dah belikan graphic card baru kat pc abg . RAM pun abg dah beli yg baru . tambah lagi sekeping . kasi power sikit . tu belum masuk nak tukar hard disk baru lagi tuh . abg tau sayang marah sebab abg yang selamba katak jer . melompat longkang depan kedai apek tu tadi . tanpa menunggu sayang melintas titi . bukan abg tak gentleman . tapi abg cuma memeriksa kalau-kalau ada bahaya di seberang sana . maafkan abg . taubat , lain kali abg tak buat lagi . kes masa makan kat kedai mamak tu tadi . sorry la . abg ingatkan nak test jer mee goreng sayang tuh . soksek , soksek ,masa sayang gi toilet . tak perasan pulak . dah abis . sedaaaaaaappppp ! tapi kan abg dah ganti ngan roti canai kosong abg ? tak sedap ker roti canai kosong tuhh ? sudah ler tu . janganla merajuk lama lama . Oh yaa , henset kita ni kita tukar dulu la yehh . abg pinjam jap henset sayang . nanti abg tukar la balik . sayangkan ade handbag besar . senang nak simpan henset abg yg besar tu . hehehehe . henset sayang kecik . boleh abg simpan dalam kocek abg . betul , semalam abg dah booked tiket citer NUR KASIH tuh . abg ingat la kan . cashier cineplex tu lupa nak key in dalam komputer dia la . pasal tu la tiket dah abis . lagi satu . sampin dan songkok ayah sayang yang abg pinjam utk hari raya ari tu kira pinjam terus la yeh . boleh gak guna masa ari nikah kita esok2 . bukan abg taknak beli baru . tapi sayangla . benda elok lagi . buat apa nak beli baru kannn . tapi sayang jgn bagitau kat ayah sayang plak . ayah sayang sure tak pasan punya sebab nanti abg dye la sampin tu ngan kaler lain . buat masa ni motor abg masih dlm wokshop . ntah apa ntah pomen tu buat tak siap2 lagi . jadi Gen2 sayang ni . kira abg pakai dulu la yeh untuk pergi keje . sayang bukan tak tau . tempat keje abg kan jauh . sayang pergi keje naik LRT pun bolehh . lagi satu . besok sampai kat opis sayang nanti . sayang tlg bank-in kan RM300 kat akaun abg ye . bukan apa . Gen2 sayang ni kuat mentekedarah minyakk betul . motor kapcai abg pun tak camni . okeyla sayang . dah cakap lama ni . jgn lupa top up kan prepaid abg ni . esok2 senang abg nak call sayang lagi . bye-byee . p/s ; kalau lahh mr pot macam nie . . dah lama mrs lat tinggal . . hehe :D birthday gurl :)
| 6/01/2011 09:19:00 AM | 3 candie blossom
thx b (mr pot ) ! wishes ; happy bezday syg . da 2o da umur syg b ni . b hope moge syg pnjang umur . d murah an rezeki . makin comel utk b . makin matang utk idop syg n hubungan kte ni . pas ni , b x mau syg wat keje yg ley jatuh an syg n hubungan kte nie k . kte kekal an k hubungan kte ni . prkare yg kecik uh , x yh nk besar2 an k . kte da besar ann . diri b utk syg . diri syg pon utk b gax k . syg . wlaupon b x pat wish syg pan pan . cam taon taon lpas . but , b still pat wish syg . bio syg jauh d mata b . tapi , syg sntiase d hti b . b cyunk syg . b chenta syg seadanye . hnya syg yg b toltol idam an utk idop sesame dunia akhirat . iloveyoudamnsomuchandforeversyg ! missyousomuchalso ! muuuaaahxxx ! takecare . donnotynoty . alwaysremembermeandyourpromise k syg . muaahxx ! thx mum (ibu mrs lat) wishes ; hepi bezday , dik . semoga dgn bertambahnya usia , semakin matang pemikiran . dimurahkan rezki . dan dpermudah segala urusan :P meronggeng bersame :)
Sunday, May 29, 2011 | 5/29/2011 05:12:00 AM | 2 candie blossom
heyhye readers (: btw , pagi dah jogging kann . malam , exercise mata pulakk J hehe . dalam kol 9 . mrs lat , mr pot n eitty yusof ( besties mrs lat ) . gerak dari kota tinggi menuju ke jb . plan nakk pegi uptown pandan . erm , dahh sampai tiram . mrs lat mesej fiera (adek angkat mrs lat y stay kat pasir gudang ) . calling n texting . kami janji nakk dinner bersame kart BBU (bandar baru uda ) -.- then , kami ponn meet and makan western ( x ingat name kedai ) ~ btw , tadi adekk sayang saya tuhh . kiss pipi mrs lat lahh *blushing . adekk , rindu akakk ae ? hehe (: pat lepaking dengan dia kejap jekk . coz , her boyfie nakk lek cepat . nakk tengok bola . kami ponn berpecah ke haluan masing masing . mrs lat , mr pot n eitty gerak ke bazar jb. then . jalan jalan stulang n danga bay . lastly . baru lahh g uptown pandan . kami gerak balik lebih kurang pukul 1lebih . walaupun agak penat . but , tetap best :) bubye readers , nanti kami update lagi yehh . jogging kerw? ~
| 5/29/2011 04:15:00 AM | 0 candie blossom
ehemm :D hehe ~ . macam pening jekk nie tetibe ketawe kann . . ape lahh . tadi pagi mr pot n mrs lat pegi jogging . . 2 ponn mr pot amk mrs lat kalau ikot kann hati mrs lat malas nk kuar . but , mr pot pakse jugakk . . huhu ~ kami ponn pegi tempat jogging naek moto . . sampai sane kami pown jogging laa . . time time cm nie . . memang ramai org g jogging . . bukan kami berdua jekk . . huhu ~ lepas dah penat kami jogging . . mr pot ajak mrs lat g sarapan dulu sebelom balek . . then , kami pegi laa makan kat kedai BANAFEE . . mr pot just minum jekk . . mrs lat plakk order lontong . . but , pedas r . . huhu ~ lepas dahh habes makan . . kami jejalan dulu . . baru mr pot anta mrs lat pulang ke rumah . . then , lepaking kat umah mrs lat jekk . . update blog . . and , on9 FB :)
acidman at JOHORE !
Friday, May 27, 2011 | 5/27/2011 11:58:00 AM | 4 candie blossom
( info ; FACEBOOK ) 27/5/2o11 . yesterday , at 4pm , a malay girl got splashed on the face by acidman . in front of Jusco Tebrau . today , peoples say acidman is near Johor Jaya and Taman Molek . last night , at 815pm , the acidman splasher was around Setia Indah . 1 lady got splashed . at 930 pm , another lady got splashed around Taman Daya area . splasher on the run riding Honda EX5 . no plate JPV 4783 . ladies . please be caution . erm , baru plan . nak g Jusco Tebrau esok . kalau macam nie lahh keadaan nyaa . cancel lahh jawapnyee . the reason I LOVE YOU ~
Thursday, May 26, 2011 | 5/26/2011 08:40:00 AM | 0 candie blossom
i love you because you make me happy . i love you because you make me feel safe and secure . i love your smile J i love the way you say my name . i love the look in your eyes when you tell me you love me . and how you laugh at me when I do something stupid , when others would put me down . i love the fact that when I’m around you I can be myself and not worry about you think of me . because I know you love me for who I am . no matter what my faults may be . i love being able to wake up with you by my side . it makes my days better . I love feeling your heart beat with the palm of my hand -.- reality hits that you are not a dream YOU ARE MINE~ i love the way you wrap your arms around me and hold me tight . like there is no tomorrow . and I love the way you kiss me . the love andemotions that go through me at that moment are unexplainable . i love your laugh . i love hearing your voice . i love that you get along with my family and friend . no matter how much you dislike them , or who they are . and , you always hearing my stories . i could tell them to you a thousand times . and you will never get tired of them . because , they are part of you . but , the main reason I LOVE YOU is because . fullstop . |