
![]() |
burung marah ~
Sunday, June 19, 2011 | 6/19/2011 01:31:00 PM | 3 candie blossom
heyhye readers . oke fine . burung marah ? ape lahh yang mrs lat merepek malam malam neyh kann . burung marah (translate to english please) hah , sekarang dah faham kann . erm , mrs lat semakin addicted dengan burung tuhh ae skunk . lagi lagi yang wane merah tuhh . comel tahu ? geram rasa nak picit picit . perasan takk dy ade bunyi lebih kurang cam neyh . akkkhiiirrrrrnyaaaaa !!! haha ~ sangat comel oke ? btw , mr pot ade hadiah kann mase bufday hari tuhh . b , nakk yang lagi besar dari tuhh boley ? hehe ~ ahh , malas nakk cakap banyak . *bibir dahh ketap ae coz geram sangat dengan kecomelan burung tuhh . eyh eyh , jom layan video bawah neyh . terbaekkk nokk ~ thx for reading guys :) happy father day ~
| 6/19/2011 07:38:00 AM | 3 candie blossom
hye all . . korg ade wish pape x untuk , ayah , papa , abah , bapa korg ?? yela ann . . kasih bapa sampai ke syurga . . huhu ~ nie saje jekk nk share pasal ucapan selamat hari bapa . . ley kan ? hehe ~ abah… semenjak kecil aku dibesarkan bagai menatang minyak yang penuh semenjak kecil aku dimanjakan dengan belaian gurauanmu yang indah semenjak kecil aku diberi penghargaan umpama seorang raja abah… ketika aku mengalah… engkau semangatku ketika aku sakit… engkau penawarku ketika aku bersedih… kau air mataku ketika aku ketawa engkau riangku dan ketika engkau berduka? aku harap akulah penawar duka laramu selamat hari bapa kepada abah . . love you ayah !!! Labels: mr pot cinta berputik kembali :)
Saturday, June 18, 2011 | 6/18/2011 12:02:00 PM | 3 candie blossom
heyhye readers , btw , neyh mrs lat yang post . oke , plan hari nie . nak g jalan jalan , lepaking ++ movie bersame sahabat mrs lat . kira kira kol 1 mrs lat bangun tydo ( kantoi bangun lambat) . mrs lat teros mandi . tengah tengah nak pakai baju tuhh . dengar bunyi kete kart luar umah . wat tak tahu jekk lahh kann . coz , mrs lat agak mesti member abg mrs lat dtg . but , sangkaan meleset yehh . mr pot tetiba terjah umah mrs lat . selepas hamper sebulan kami tak jumpa . semua nie dia buat . hanya kerana , mrs lat cakap nak kuar dengan ‘kawan lelaki’ . omg , b memang suke wat keje gila dari dulu kann ! then , dia suruh mrs lat siap siap . oleh sebab , malas nak panjang cite . mrs lat siap siap and ikot lahh mr pot . sebelum neyh kann , kami ada prob sikit . tadi terus oke . konon same same wat x taw . then , terus g jusco . tengok movie , makan n jalan jalan . after tuhh , pegi jalan jalan danga . beli cucuk cucuk ( steamboat ) kat dataran . but , makan kat stulang . haha ~ neyh antara pitchie mitchie kami berdua tadi . bahgia takk ? ngekk ~ (kami berdua tengok cecite 3 , 2 , 1 . . cinta) p/s ; boyfriend lagi penting dari kawan yang kita baru kenal kann ? awak , sory yehh x pat tgk movie dengan awak . saya rase boyfriend saya lagi penting . btw , thx untuk beberapa hari nie . awak teman and wat saya happy :)
2years 8month anniversary ~
Thursday, June 16, 2011 | 6/16/2011 08:01:00 AM | 3 candie blossom
*mrs lat here :) erm , first of all . semalam mr pot dah post about 2years 8month anniversary kiteorang . btw , hari nie mrs lat ponn nak wish gakk . best lahh bagi mrs lat anniversary bulan neyh . coz , kol o13oam pada 16june2011 ada gerhana bulan . rase cam sweet gila . oke , pas hampir 3taon kiteorg bersame . macam macam halangan n dugaan dahh kami tempuh . bermacam macam ragam n karenah org dahh kami temui . ye , mrs lat taw ade jekk yang jatuh kan kiteorg . y betina neyh konon kacau mr pot . yang jantan neyh konon kacau mrs lat . weyh , stop it oke ? ape y korang nak senanye . sampai bile nak ganggu idop kiteorg . x penat ke jadi stalker ? ape yang korang pat dengan asyik nak jatuh kan org . ape yang korang taw pasal kiteorg ? peh , kalau bab menyalak . kalah anjing ! sumpah , aq benci kw weyhh !! eyh eyh , what goes around comes around lahh . tuhan kalau nak balas , on the spot jekk . x yah tunggu kat akhirat nanti . b , kita lalui macam macam masalah kann kebelakangan neyh . padahal , punca kecik jekk . b taw kann ? nape org x ley tinggalkan b . b jekk y ley handle n paham org time org hadapi situasi tuhh . laki lain lom tentu ley b . btw , pas neyh . kita dah jarang jumpa . b dahh abes study n dah nak start keje . org pulak nak start belajar dah bulan depan . but , dun wori oke ? kepercayaan tuhh penting untukk kita . walau kat mane kita berada . b engat y b ade org . and , org ade b . imy b ♥ walk away to search . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . you hey u . yes u . iloveyousomuch oke ! anniversary 2 years 8 months ~
Wednesday, June 15, 2011 | 6/15/2011 11:31:00 AM | 0 candie blossom
<3 salam . . hye all . . hari nie hubungan mr pot n mrs lat . . genap 2 tahun 8 bulan . . meskipon , bnyk dugaan n rintangan yg dtg melande . . alhamdulillah . . kami berjaye lalui semuanya . . but , kena ingat . . ini baru permulaan . . banyak lagi dugaan dari tuhan kita kena lalui sesame mrs lat . . hope ape yg selama ni mr pot ckp kn uh . . mrs lat dgr n ikot k . . sesungguhnya , malang tidak berbau . . bahaya ada di memane . . mr pot da nk keje . . da x cm dulu g . . yg boley teman mrs lat kemana saje . . jage lah diri bebaek tu syg . . ape pon yg mr pot wt / lakukan . . mr pot tetap milik mrs lat . . mrs lat pon begitu gax . . setiap kali nk wt pape uh . . ingat lah mr pot nie k . . hope mrs lat tak wt keje yg mr pot x suke k . . iloveyousomuchNforeversygs !!! muuuaaaahhhxxxxx !!! dgr lah mrs lat ; ayat ini b cipta untukmu syg ! aku lahir dari sebuah CINTA . . aku hidop kerana CINTA . . aku kagum dengan sebuah CINTA yg diberi . . aku diajar erti berCINTA . . aku mahu kan berCINTA . . akan ku berikan CINTAku ini kepadamu . . sagala tentang CINTA . . jika dikau tinggalkan aku . . aku mati kerana CINTAmu . . CINTAku kepada mu adalah CINTA SEJATI . . hanya padamu CINTAku ini . . betapa pentingnya CINTAmu pada CINTAku . . . . . . just for you farrah nadia bte md sazli . . . <3 Labels: mr pot migrain ???
Tuesday, June 14, 2011 | 6/14/2011 09:42:00 AM | 4 candie blossom
salam 1 malaysia . . sejak sejak nie . . mr pot asyik saket kepale jekk . . saket kepala yg belah belakang . . x taw r pe punca nye . . makan panadol ponn x jalan gax . . nie mr pot ade r terbace pasal migrain nie . . korg bace r sesame ae . . Migrain sememangnya sudah sebati di kalangan masyarakat di negara kita. Penghidap penyakit ini sering kali merasakan fobia dan bimbang sekiranya serangan migrain akan berlaku kepada mereka. Kini, ada empat cara mudah untuk menangani masalah migrain. 2. Letakkan tuala yang basah dan sejuk di dahi, kepala dan juga sekitar leher. Di samping itu, rehatkan mental kamu. Migrain sememangnya dikaitkan dengan mental dan minda yang berat. Jadi, elakkan daripada kamu dihimpit dengan pelbagai faktor dari luar. 3. Fokus kepada hidup kamu yang ceria. Lupakan sebaik mungkin apa juga masalah yangmembebani. 4. Langkah terakhir ialah dapatkan tidur yang berkualiti. Untuk mendapatkan tidur yang sempurna, memang susah. Justeru, cuba dapatkan rehat dan seboleh-bolehnya tidurlah. Apabila kamu tidur, minda akan benar-benar rehat dan bebas daripada rangsangan dan gangguan dari luar yang boleh meningkatkan migrain kamu.Migrain sememangnya sudah sebati di kalangan masyarakat di negara kita. Penghidap penyakit ini sering kali merasakan fobia dan bimbang sekiranya serangan migrain akan berlaku kepada mereka. Kini, ada empat cara mudah untuk menangani masalah migrain. Labels: mr pot |